Ontzorgen

Het was heel geruststellend dat we zoveel zaken uit handen konden geven

Sonia en Kathleen bouwden onlangs met KUB. En zo te horen zouden ze geen seconde twijfelen om het opnieuw te doen. We laten hen hier even zelf aan het woord. En let niet op de mondmaskertjes, het was toen eenmaal zo … Of hoe projectontwikkelaar KUB  de klanten ontzorgt.

“Waarom KUB? Omdat jullie ons zo goed begeleid hebben. Jullie volgden het hele proces mee, zonder opdringerig te zijn, zonder ons te forceren. We hadden telkens zelf de keuze, maar we werden er wel in ondersteund.” Dat noemt projectontwikkelaar KUB ‘klanten ontzorgen’.

Maar er zijn nog meer zaken waar KUB belang aan hecht, in het kader van ontzorgen of de zorgen en beslommeringen van de eigenaars / investeerders wegnemen. KUB informeert steeds de klanten over de stand van zaken of de vooruitgang van de werken. Maar ook informatie over subsidies, nieuwe energie, materialen, onroerende voorheffing en dergelijke wordt gedeeld. Soms wordt er zelfs als kennismaking een bijeenkomst gehouden met de toekomstige bewoners/buren van een project. Transparantie is ook een belangrijk element: alles is helder, klaar en duidelijk. Als er iemand met vragen zit, dan staat er altijd iemand klaar. En dat met de gekende en gewaardeerde West-Vlaamse no-nonsense mentaliteit. Dat is waarom projectontwikkelaar KUB de klanten ontzorgen.

“Hands-on communicatie, dat vinden we top. Jullie waren echt een houvast en zeiden ons op tijd waar we moesten op letten. Want ja, wij verliezen anders het overzicht hé. Terwijl jullie het dossier heel goed kennen en het helikopterzicht behouden. Dat is heel geruststellend, we konden met een gerust hart zaken uit handen geven.”

Sonia en Kathleen - Trotse nieuwe eigenaars

VORIGE
VOLGENDE